Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

Άνδρας χάρισε σε ξυπόλητο άστεγο τα ακριβά αθλητικά παπούτσια του και ελπίζει να ακολουθήσουν κι άλλοι το παράδειγμα του



Ένας καλός Σαμαρείτης έδωσε τα αθλητικά του παπούτσια αξίας 130€ σε έναν άστεγο άντρα, αφότου τον είδε να περπατάει ξυπόλητος στο δρόμο.

Ο 36χρονος Craig Wells, έτρωγε νουντλς σε ένα εστιατόριο στο Νότιγχαμ με τη σύζυγό του και τρία τους παιδιά όταν είδε έναν άστεγο άντρα να περπατάει στο δρόμο.

Παρατήρησε ότι ο άστεγος, ο οποίος ονομάζεται Mark, φορούσε μόνο ζευγάρι κάλτσες και έτσι, βγήκε γρήγορα έξω από το εστιατόριο για να μιλήσει μαζί του.



Ο κ. Wells ρώτησε τον άντρα τι νούμερο παπούτσι φορούσε και ανακάλυψε ότι φορούσαν και οι δύο το νούμερο 44.

Τότε ο Wells έβγαλε τα αγαπημένα του αθλητικά παπούτσια και του τα έδωσε!

Οι φωτογραφίες που δείχνουν τους δύο άντρες αγκαλιάζονται στο κέντρο του Νότιγχαμ έχουν γίνει viral.

Ο κ. Wells, ο οποίος ζει στο Τσέστερφιλντ, δήλωσε τα εξής: “Για μένα ήταν μια παρορμητική κίνηση.”

“Ήμουν για φαγητό με την οικογένειά μου και ο άντρας αυτός περπατούσε έξω από το εστιατόριο.”

“Δεν φορούσε παπούτσια και τα δάκτυλά του έβγαιναν από τις τρύπιες κάλτσες του.”

“Κοίταξα τη σύζυγό μου και απλά της είπα ‘Θα γυρίσω πίσω σε ένα λεπτό.’ Βγήκα έξω και τον σταμάτησα.”



“Μου είπε πως δεν είχε παπούτσια και ότι θα ήθελε ένα ζευγάρι. Τον ρώτησα τι νούμερο φοράει και μου λέει ’44, γιατί;’ Του είπα ότι φοράμε το ίδιο μέγεθος κι έτσι, έβγαλα τα αθλητικά μου και του τα έδωσα.”

“Δεν μπορούσε να το πιστέψει. Με δάκρυα στα μάτια μου είπε ‘ευχαριστώ’ και μου έδωσε την πιο μεγάλη του αγκαλιά!”

“Αρκετά άτομα από το εστιατόριο είδαν τι είχε συμβεί και βγήκαν και μας τράβηξαν φωτογραφίες.”

“Χρειαζόταν τα παπούτσια πιο πολύ απ’ όσο εγώ. Ήταν τόσο απλό. ”

Και πρόσθεσε: “Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από το να καυχιέσαι για κάτι που κάνεις και δεν το θέλω αυτό.”

“Αυτό που θέλω είναι οι άνθρωποι να αναγνωρίσουν ότι η αγάπη είναι το μεγαλύτερο δώρο που μας δόθηκε.”

“Η αγάπη είναι η καλύτερη ευχή που μπορούμε να κάνουμε, γι’ αυτό ας τη διαδώσουμε.’

Πηγή
Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια